Set Penjagaan Wajah untuk Jejaka Anda

SET PENJAGAAN WAJAH UNTUK JEJAKA ANDA 😍

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Selesai sudah kita selongkar produk Garnier penjagaan kaum wanita. Jadi apa keputusan anda semua? Puas hati tak? Semua jawapan itu ada di tangan anda.

 

Disini saya ingin memberitahu tentang set penjagaan bagi kaum Adam. Iya, maksud saya lelaki. Siapa sangka lelaki juga mempunyai penjagaan yang rapi untuk sentiasa kelihatan yakin dimana jua berada.

 

Baiklah, tanpa membuang masa. Produk yang laris untuk penjagaan lelaki adalah Garnier. Iya, Garnier juga yang berkesan dan diminati oleh orang ramai. Jadi, Garnier Men ada 3 jenis produk iaitu Acno Fight, Turbolight Oil Control, dan Power White.

 

Seperti biasa, saya akan terangkan satu-satu produk supaya tidak ada sebarang kekeliruan disini. Fungsi bagi Garnier Men Acno Fight ini adalah melawan tanda-tanda jerawat yang muncul di wajah. Jerawat yang seringkali muncul apabila bakteria di kawasan wajah kekusaman kulit.

 

Tempoh penjagaan ini telah pun dikaji dan dapat diselesaikan selama 3 hari secara konsisten jika pemakaiannya. Terdapat 4 jenis penggunaan secara efektif seperti pencuci muka, skrub, serum, dan gel.

 


1. Wasabi Anti Bacteria Brightening Foam

Pembersih muka untuk melawan bakteria yang ada pada wajah yang boleh menyebabkan jerawat serta dapat mencerahkan kulit wajah juga.

 


2. 12 in 1 Anti-Acne Scrub in Foam

Pembersih wajah untuk jejaka yang boleh melawan sebanyak 99% bakteria yang menyebabkan jerawat.

 


3. Acne Fighting Whitening Serum

Serum ini seperti pelembap yang membantu untuk melawan jerawat serta mengurangkan kulit menjadi kusam.

 


4. Acne Gel Pen

Produk ini teksturnya gel yang merawat jerawat dan mampu mengurangkan kewujudan jerawat di atas wajah dalam 2 jam. Gel ini sesuai untuk kulit yang mempunyai minyak yang berlebihan dan kulit kering.

 

- Anis Abasri 🥰


Comments