Masker Muka? Dengar Macam Menarik

MASKER MUKA? DENGAR MACAM MENARIK 😍

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bertemu kita kembali di penjagaan wajah rangkaian produk Garnier. Hari ini saya akan beritahu tentang kebaikan masker wajah betapa pentingnya masker ini bekerja.

 

Terdapat 9 jenis masker muka yang mengandungi cairan serum ini. Ini bermakna setiap satu masker itu berlainan fungsimengikut bahan yang terkandung di dalam sachet itu.

 


1. Garnier Light Complete Bright Up Serum Mask

  • Produk ini diperkaya dengan esen susu dan vitamin C. Masker ini hasilnya akan membuatkan kulit kita selembut susu, cerah, dan tona yang sekata selepas 15 minit penggunaan. Produk ini juga sesuai untuk kulit kusam, sensitif, dan mempunyai bintik-bintik hitam.

 


2. Garnier Light Complete Serum Mask

  • Produk ini diperkaya dengan ekstrak lemon yang mampu mencerahkan kulit wajah dan Asid Hyaluronic untuk melembapkan kulit serta-merta. Ia juga sesuai untuk kulit yang bermasalah seperti kusam, sensitif, dan bintik-bintik hitam.

 


3. Garnier Hydra Bomb Serum Mask

  • Produk ini diperkaya dengan antioksidan buah delima untuk melembapkan kulit yang kering dan juga mengandungi Asid Hyaluronic. Masker ini amat sesuai dengan kulit yang bermasalah seperti kering dan sensitif.

 


4. Garnier Ageless White Serum Mask

  • Produk ini diperkaya dengan ekstrak biji anggur. Ia dapat membantu merawat elastisitas kulit dan Asid Hyaluronic. Masker ini sesuai bagi yang ada tanda-tanda keletihan di wajah yang menyebabkan kekeringan dan sensitif.

 


5. Garnier Black Pure Charcoal Black Rice Serum Mask

  • Produk ini diperkaya dengan ekstrak arang yang mampu menyerap dan membersihkan kekotoran di wajah sehingga menyeluruh. Ditambah juga dengan ekstrak beras untuk membuatkan kulit tampak bercahaya. Masker ini sesuai bagi yang mengalami kulit kusam, sensitif, dan tona yang tidak sekata.

 


6. Garnier Black Pure Charcoal Black Algae Serum Mask

  • Produk ini diperkaya dengan ekstrak arang juga. Apa yang bezanya ialah produk ini mengandungi ekstrak ekstrak alga hitam yang membantu menghaluskan pori-pori yang terdapat di wajah. Masker ini sesuai dengan kulit kusam, sensitif, dan tona yang tidak sekata.

 


7. Garnier Hydra Bomb Green Tea Serum Mask

  • Produk ini diperkaya dengan ekstrak teh hijau yang mempunyai banyak antioksidan di dalamnya. Ia juga mengandungi asid hyaluronic untuk melembapkan kulit serta-merta. Masker ini sesuai dengan kulit yang kering dan sensitif.

 


8. Garnier Hydra Bomb Lavender Serum Mask

  • Produk ini diperkaya dengan dengan minyak esen lavender. Ianya mampu menyenangkan kulit wajah apabila kulit kita kelihatan letih dan penat. Masker ini amat sesuai bagi kulit mereka yang mengalami sensitif.

 


9. Garnier Sakura White Serum Mask

  • Produk ini diperkaya dengan ekstrak bunga sakura. Ia juga dapat melembapkan kulit wajah dengan adanya asid hyaluronic. Masker ini amat sesuai bagi yang mengalami masalah kusam, tidak berseri, dan sensitif.

 

- Anis Abasri 🥰


Easybook® | Berita Terkini

Comments